prikaz prve stranice dokumenta Stavovi učenika srednje škole o važnosti sporta i tjelesnog vježbanja - analiza percepcije u odnosu na kineziološki status
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Stavovi učenika srednje škole o važnosti sporta i tjelesnog vježbanja - analiza percepcije u odnosu na kineziološki status
diplomski rad

Drobnak, Ante
Sveučilište u Splitu
Kineziološki fakultet

Citirajte ovaj rad

Drobnak, A. (2021). Stavovi učenika srednje škole o važnosti sporta i tjelesnog vježbanja - analiza percepcije u odnosu na kineziološki status : diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:565161

Drobnak, Ante. "Stavovi učenika srednje škole o važnosti sporta i tjelesnog vježbanja - analiza percepcije u odnosu na kineziološki status : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:565161

Drobnak, Ante. "Stavovi učenika srednje škole o važnosti sporta i tjelesnog vježbanja - analiza percepcije u odnosu na kineziološki status : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:565161

Drobnak, A. (2021). 'Stavovi učenika srednje škole o važnosti sporta i tjelesnog vježbanja - analiza percepcije u odnosu na kineziološki status : diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, citirano: 20.09.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:565161

Drobnak A. Stavovi učenika srednje škole o važnosti sporta i tjelesnog vježbanja - analiza percepcije u odnosu na kineziološki status : diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet; 2021 [pristupljeno 20.09.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:565161

A. Drobnak, "Stavovi učenika srednje škole o važnosti sporta i tjelesnog vježbanja - analiza percepcije u odnosu na kineziološki status : diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:565161

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.