Baričević, B. (2019). Marketinške strategije fitness centara u Splitsko-dalmatinskoj županiji : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:913958
Baričević, Boško. "Marketinške strategije fitness centara u Splitsko-dalmatinskoj županiji : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:913958
Baričević, Boško. "Marketinške strategije fitness centara u Splitsko-dalmatinskoj županiji : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:913958
Baričević, B. (2019). 'Marketinške strategije fitness centara u Splitsko-dalmatinskoj županiji : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, citirano: 20.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:913958
Baričević B. Marketinške strategije fitness centara u Splitsko-dalmatinskoj županiji : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet; 2019 [pristupljeno 20.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:913958
B. Baričević, "Marketinške strategije fitness centara u Splitsko-dalmatinskoj županiji : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:913958