prikaz prve stranice dokumenta Primjena gimnastičkog obruča kao trenažnog rekvizita u organizaciji tjelesnog vježbanja djece predškolske dobi
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Primjena gimnastičkog obruča kao trenažnog rekvizita u organizaciji tjelesnog vježbanja djece predškolske dobi
diplomski rad

Sveučilište u Splitu
Kineziološki fakultet

Citirajte ovaj rad

Konopka, P. (2018). Primjena gimnastičkog obruča kao trenažnog rekvizita u organizaciji tjelesnog vježbanja djece predškolske dobi : diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:513337

Konopka, Paula. "Primjena gimnastičkog obruča kao trenažnog rekvizita u organizaciji tjelesnog vježbanja djece predškolske dobi : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:513337

Konopka, Paula. "Primjena gimnastičkog obruča kao trenažnog rekvizita u organizaciji tjelesnog vježbanja djece predškolske dobi : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:513337

Konopka, P. (2018). 'Primjena gimnastičkog obruča kao trenažnog rekvizita u organizaciji tjelesnog vježbanja djece predškolske dobi : diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:513337

Konopka P. Primjena gimnastičkog obruča kao trenažnog rekvizita u organizaciji tjelesnog vježbanja djece predškolske dobi : diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet; 2018 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:513337

P. Konopka, "Primjena gimnastičkog obruča kao trenažnog rekvizita u organizaciji tjelesnog vježbanja djece predškolske dobi : diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:513337

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.