disertacija
Analiza preskriptivnih i deskriptivnih povratnih informacija tijekom usvajanja novih nogometnih motoričkih znanja korištenjem novokonstruiranih testova kod djece mlađe školske dobi

Petra Mandić Jelaska (2014)
Sveučilište u Splitu
Kineziološki fakultet
Citirajte ovaj rad...

Mandić Jelaska, P. (2014). Analiza preskriptivnih i deskriptivnih povratnih informacija tijekom usvajanja novih nogometnih motoričkih znanja korištenjem novokonstruiranih testova kod djece mlađe školske dobi (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:453510

Mandić Jelaska, Petra. "Analiza preskriptivnih i deskriptivnih povratnih informacija tijekom usvajanja novih nogometnih motoričkih znanja korištenjem novokonstruiranih testova kod djece mlađe školske dobi." Disertacija, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:453510

Mandić Jelaska, Petra. "Analiza preskriptivnih i deskriptivnih povratnih informacija tijekom usvajanja novih nogometnih motoričkih znanja korištenjem novokonstruiranih testova kod djece mlađe školske dobi." Disertacija, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:453510

Mandić Jelaska, P. (2014). 'Analiza preskriptivnih i deskriptivnih povratnih informacija tijekom usvajanja novih nogometnih motoričkih znanja korištenjem novokonstruiranih testova kod djece mlađe školske dobi', Disertacija, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, citirano: 22.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:453510

Mandić Jelaska P. Analiza preskriptivnih i deskriptivnih povratnih informacija tijekom usvajanja novih nogometnih motoričkih znanja korištenjem novokonstruiranih testova kod djece mlađe školske dobi [Disertacija]. Split: Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet; 2014 [pristupljeno 22.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:453510

P. Mandić Jelaska, "Analiza preskriptivnih i deskriptivnih povratnih informacija tijekom usvajanja novih nogometnih motoričkih znanja korištenjem novokonstruiranih testova kod djece mlađe školske dobi", Disertacija, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, Split, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:453510